BETALING

På Gamingkeys.dk kan der betales med Visa-Dankort, Visa, Visa electron, Mastercard og AMEX. Alle betalings- og kortgebyrer er indeholdt i prisen og afholdes således af Gamingkeys.dk. Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra Gamingkeys.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

FORSENDELSE

Ordrer bestilt hos Gamingkeys.dk leveres med e-mail indenfor få sekunder.

FORTRYDELSES- OG RETURRET (RETURVARER)

Gamingkeys.dk yder fortrydelsesret den lovpligtige fortrydelsesret på 14 dage. Fristen gælder fra den dag du modtager varerne.

Hvis du vil fortryde og returnere en eller flere varer, skal du inden for 14 dage informere os om fortrydelsen/returneringen mail support@Gamingkeys.dk, som vi besvarer indenfor 24 timer i hverdagen.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen.

Hvis varen er forseglet, hvilket kan være tilfældet af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager, er der ikke fortrydelses- og returret, hvis forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

RETURNERING

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Omkostninger ved returnering af varer, skal du selv betale. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind, da du bærer risikoen for varen. Husk at give kundeservice besked om din returnering på support@Gamingkeys.dk efter at du har afsendt din pakke, så de kan starte behandlingen af din sag.

VARENS STAND, NÅR DU SENDER DEN RETUR

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Ved brug af plejeprodukter, dufte og kosmetik kan den originale emballage udgøre en væsentlig del af varens værdi. Vi opfordrer derfor til, at du altid sender denne med retur i ubeskadiget stand.

TILBAGEBETALING AF KØBSBELØBET

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Du skal give os besked om, at du har nægtet at modtage pakken på mail support@Gamingkeys.dk, som vi besvarer indenfor 24-48 timer i hverdagen.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde købet. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling til samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, medmindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Harjumaa, 10116 Tallinn linn

Kentmanni tn 24-9

Estland

HVAD SKAL JEG SENDE MED TILBAGE?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.

REKLAMATIONSRET

Gamingkeys.dk yder dig som forbruger den lovpligtige reklamationsret på 24 måneder fra levering. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. For alle varer (herunder varer med begrænset holdbarhed) gælder det, at almindeligt slid/fordærvelse ikke er en mangel i købelovens forstand, selvom nedslidning/fordærvelse kan indtræde inden udløbet af de 2 års reklamationsret.

HVOR HURTIGT SKAL JEG REKLAMERE?

Såfremt du opdager en fejl eller en mangel ved en vare, der er købt på Gamingkeys.dk, skal du hurtigst muligt eller indenfor rimelig tid efter du har opdaget manglen, rette henvendelse til os på Gamingkeys.dk, hvorefter vi vil håndtere din reklamation. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

REFUSION AF FRAGTOMKOSTNINGER

I tilfælde af mangler ved en vare, som du ønsker at reklamere over, kan du, efter nærmere aftale med os, sende den til:

Valera OÜ

Kentmanni 24-tn

10116 Tallinn

+372 53426767

support@gamingkeys.dk

Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Hvis din reklamation er berettiget, refunderer vi dine rimelige fragtomkostninger.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

KLAGEADGANG

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til kundeservice på support@gamingkeys.dk

HÅNDTERING AF PERSONLIGE OPLYSNINGER

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Når du er oprettet som kunde hos Gamingkeys.dk, så opbevares dit navn, din adresse, dit telefon nummer og din e-mail adresse i et elektronisk kundekartotek. Kun ansatte hos Gamingkeys.dk kundeservice har adgang hertil.

Vi registrerer og videregiver disse personoplysninger med det formål at kunne levere de bestilte ordrer til dig. Personoplysningerne registreres hos Gamingkeys.dk.  Vi opbevarer også personoplysninger i forbindelse med overholdelse af bogføringslovens regler, hvorefter regnskabsmateriale skal opbevares i 5 år fra udgangen af det regnskabsår, som materialet vedrører.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. Vi sender kundeoplysninger krypteret.

Som kunde hos Gamingkeys.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen og ret til indsigt i, hvilke oplysninger, vi har registreret om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen Dine rettigheder har du efter Persondataloven. For mere information eller henvendelse om indsigt sendes til os via e-mail support@Gamingkeys.dk

Den dataansvarlige på Gamingkeys.dk er Gamingkeys.dk

Oplysninger afgivet til Gamingkeys.dk sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din e-mail adresse. E-mail adressen videregives ikke til andre.

GENERELLE OPLYSNINGER

Valera OÜ

Kentmanni 24-tn

10116 Tallinn

+372 53426767

support@gamingkeys.dk